Michał Kisiel
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia
Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II)
Autor: Michał Kisiel
Cena: 16.99 zł 19.99 zł
Oszczędzasz: 0.5997 zł
Autor: Michał Kisiel
Cena: 16.99 zł 19.99 zł
Oszczędzasz: 0.5997 zł
Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II). Rozdział 1. Podstawy konkurencyjności banku komercyjnego w kontekście formowania się gospodarki sieciowej
Autor: Michał Kisiel
Cena: 5.94 zł 6.99 zł
Oszczędzasz: 0.0699 zł
Autor: Michał Kisiel
Cena: 5.94 zł 6.99 zł
Oszczędzasz: 0.0699 zł
Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II). Rozdział 2. Orientacja internetowa jako czynnik kreacji konkurencyjności banku
Autor: Michał Kisiel
Cena: 5.94 zł 6.99 zł
Oszczędzasz: 0.0699 zł
Autor: Michał Kisiel
Cena: 5.94 zł 6.99 zł
Oszczędzasz: 0.0699 zł
Internet a konkurencyjność banków w Polsce (wyd. II). Rozdział 3. Zewnętrzne uwarunkowania implementacji orientacji internetowej w Polsce - szanse i zagrożenia
Autor: Michał Kisiel
Cena: 5.94 zł 6.99 zł
Oszczędzasz: 0.0699 zł
Autor: Michał Kisiel
Cena: 5.94 zł 6.99 zł
Oszczędzasz: 0.0699 zł